[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 242: preg_replace() expects parameter 4 to be long, string given
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 242: preg_replace() expects parameter 4 to be long, string given
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 242: preg_replace() expects parameter 4 to be long, string given
• Szukaj

Obecny czas: Czw Wrz 19, 2019 12:40 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Wyszukiwarka znalazła 34 wyniki(ów)
Przeszukaj te wyniki:

Autor Wiadomość

 Forum: Giełda przyjacielska   Temat: Aporty pływające

 Temat postu: Re: Aporty pływające
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 8:42 am 

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2015


rzeczywiście zdają się być fajne. aż sam dzis sie wybiorę je obgladnąć z każdej strony... no Kiciuś bedziesz miał chyba znowu cosik nowego do paszczy ;p

 Forum: Hydepark   Temat: Dla uśmiechu...

 Temat postu: Re: Dla uśmiechu...
Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 10:46 am 

Odpowiedzi: 2317
Wyświetleń: 459027


 Forum: Hydepark   Temat: Dla uśmiechu...

 Temat postu: Re: Dla uśmiechu...
Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 10:30 am 

Odpowiedzi: 2317
Wyświetleń: 459027


http://www.liveleak.com/view?i=de0_1301132563

ponoć nasze policja myśli o zakupie takich pojazdów do przewozu...psów

ja z Kiciusiem juz trenuje :lol:

 Forum: Poznajmy się   Temat: witamy :)

 Temat postu: Re: witamy :)
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 9:01 am 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2935


Prezesio, ja tak raczej bardziej w swoim imieniu, ale ok i niech tak będzie ;p

 Forum: Hydepark   Temat: 100 lat dla Kasi ! :)

 Temat postu: Re: 100 lat dla Kasi ! :)
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 5:50 pm 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2754


jak sto to STO :D
i ja swoje STO dokladam

 Forum: Poznajmy się   Temat: witamy :)

 Temat postu: Re: witamy :)
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 5:49 pm 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2935


:)
co prawda ja z fundacji nie jestem, ale CZEŚĆ powiedziec moge

 Forum: Pochwal się.   Temat: Czterdzieści lat minęło ...

Wysłany: Pią Lut 11, 2011 1:16 pm 

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 6193


Naj, naj , naj
samych pozytywnosci
zdrówka i radości
zero lęków
i zachowania swoich wdzięków

 Forum: Dyskusje o wszystkim i niczym   Temat: Coś dla ducha...

 Temat postu: Re: Coś dla ducha...
Wysłany: Pią Sty 21, 2011 1:10 pm 

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 5724


 Forum: Hydepark   Temat: Dla uśmiechu...

 Temat postu: Re: Dla uśmiechu...
Wysłany: Pią Sty 21, 2011 12:45 pm 

Odpowiedzi: 2317
Wyświetleń: 459027


hmmm
tylko co sie stało z jej ustami?! :ugeek:

 Forum: Poznajmy się   Temat: Paulinka i Dieselek witają :)

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 11:53 pm 

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2870


:) i ja przywitam Was, tych których będą szukać... i do zobaczyska na biegu

 Forum: Hydepark   Temat: Dla uśmiechu...

 Temat postu: Re: Dla uśmiechu...
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 11:53 am 

Odpowiedzi: 2317
Wyświetleń: 459027


co do przejazdu... podwrażeniem to mało powiedziane...wielkie pokłony dla kierowcy :)
zastanawiałem sie kiedy sie skończą opony ;0
moze komkurs i ty mozesz uratować krówkę ;p
uratuj krówkę!!!!

 Forum: Hydepark   Temat: czym zajmowaliśmy się po sylwestrze

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 11:15 am 

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń: 10648


to ja z Kiciusiem nieśmiało wpiszemy się na liste gości oczekujących ;p
GRATULUJE ;)

 Forum: Hydepark   Temat: STO LAT!!!!

 Temat postu: Re: STO LAT!!!!
Wysłany: Czw Gru 30, 2010 9:12 am 

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 3873


:!: i ja siem przyłączam do składania zyczeń
sto sto sto

 Forum: Pochwal się.   Temat: morsy

 Temat postu: Re: morsy
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 9:22 pm 

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 11625


:lol:
tak przecinek to łatwo zasłonić... ;p nawet igłą świerkową...
czemu pozostałość nabiera w oczach przy tym.. :oops:

 Forum: Pochwal się.   Temat: morsy

 Temat postu: Re: morsy
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 1:25 pm 

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 11625


najlepiej taki z lat trzydziestych... jednoczęściowy i w paski ;p
i wtedy listek figowy, taki wielki, ogromny się przyczepi...

 Forum: Pochwal się.   Temat: morsy

 Temat postu: Re: morsy
Wysłany: Pon Gru 27, 2010 7:00 pm 

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 11625


też jestem za golasowaniem, ale przy takiej widowni to raczej na strój sie skuszę :lol:

 Forum: Dyskusje o Fundacji.   Temat: Czarne polary

 Temat postu: Re: Czarne polary
Wysłany: Nie Gru 26, 2010 7:06 pm 

Odpowiedzi: 198
Wyświetleń: 47997


:oops:
nie bądźcie zachłanni przekażcie go dalej ....

ps oddaje Tobie co nosze w sobie... :mrgreen:

 Forum: Pochwal się.   Temat: morsy

 Temat postu: Re: morsy
Wysłany: Nie Gru 26, 2010 7:04 pm 

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 11625


:lol: jesteście szalenie, nie wiem jak WY tak możecie :mrgreen:

 Forum: Dyskusje o Fundacji.   Temat: Czarne polary

 Temat postu: Re: Czarne polary
Wysłany: Wto Gru 21, 2010 7:03 pm 

Odpowiedzi: 198
Wyświetleń: 47997


:lol:
Dziecko :ugeek:

Rozgrzeszenia indywidualnie i tylko OSOBISCIE daję
Zatem oczekiwać Cię będe we wczesniej wskazanej parafii

 Forum: Pochwal się.   Temat: Fotografie z profilami

Wysłany: Wto Gru 21, 2010 6:59 pm 

Odpowiedzi: 61
Wyświetleń: 16561


nie wiem o co chodzi, ale chyba widzę...

 Forum: Pochwal się.   Temat: morsy

 Temat postu: Re: morsy
Wysłany: Wto Gru 21, 2010 6:52 pm 

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 11625


:) Lucyś i ja Ciebia witam :)
a komu odwagi brak... żałujta
warto doswiadczyć ów zimna...
tysiąca zyletek lub igiełek na swym ciałku...

 Forum: Dyskusje o Fundacji.   Temat: Czarne polary

 Temat postu: Re: Czarne polary
Wysłany: Wto Gru 21, 2010 9:47 am 

Odpowiedzi: 198
Wyświetleń: 47997


asiolczuch napisał(a):
Magda Szewczyk napisał(a):
Aśka, koniecznie musisz przyjechać, trenera wykorzystać ;)


A co tam..przyjadę i wykorzystam .... :twisted:



:oops: trochę się zarumieniłem... ktos mnie tu onieśmiela ;)

 Forum: Dyskusje o Fundacji.   Temat: Czarne polary

 Temat postu: Re: Czarne polary
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 7:04 pm 

Odpowiedzi: 198
Wyświetleń: 47997


właśnie podjedź :)
coś tam z psina poćwiczymy, czy cos :)

 Forum: Hydepark   Temat: Dla uśmiechu...

 Temat postu: Re: Dla uśmiechu...
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 3:14 pm 

Odpowiedzi: 2317
Wyświetleń: 459027


:lol: i pojechał
ciekawe gdzie i jak on go zarejestruje...
tam to nawet niedźwiedzie kradną :lol:

 Forum: Dogoterapia i zajęcia edukacyjne.   Temat: MATERIAŁY DOGOTERAPIA

Wysłany: Czw Gru 16, 2010 7:46 pm 

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 6048


Sortuj według:  
Strona 1 z 2 [ Wyszukiwarka znalazła 34 wyniki(ów) ]


Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group